Terleyen bir at dedi ki:

21 Eylül 2012 Cuma

Kan Getirten Mısralar

Ayrılık dolu düşler görüyorum vera
Adını sildiğim rüyalardan geçiyorum
Fonda lir sızlıyor ben dinliyorum
Bak işte bir şiirden kan geliyor vera



Bir mısradan kan geliyor
Ben yine bir dosta yaralı düşler hediye ediyorum
Omurgasız şairler taşeron yürüyüşler
Arakan'a ağlıyor ülkeme kükrüyorum

Ağzımdan entel döküntüsü laflar çıkartıyorum
Küfürbaz çığlıklara göğüs kalkan miğfer
Muhalif bir eylemdir şiir yazmak vera
Ben her gece kalemimle haykırıyorum sana

Turuncu renkli güneşlerde geçeceğiz vera
Baş rolünden tarihin, erdemli ittifaka
Hayal kurabilen beyaz zencilerle
Don Kişot oynayacağız
Çay demleyeceğiz şiirlerimizin yanına
Dil olup tüm kekeme çocukların
Annelerine karanfiller ısmarlayacağız vera
horlarken büyüklerimiz kış uykusunda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder