Terleyen bir at dedi ki:

13 Ekim 2012 Cumartesi

kafamı yastığa koyarken tetiklediğim düşünceler

                                    ARKAMDA DOST UFUKTA AŞK


bana her akşam gelir birikintiler
yarınlara sakladığım göz yaşlarım
ve her defasında ortasından kestiğim şiirler
boğazıma ket, bir yutkunamam azlık
bana her akşam gelir birikintiler

çocuklar büyüdükçe kaçarlar benden
ne ben onlara kalın derim
onlarsa arkalarına bakmazlar giderken
ben çocuk kaybettikçe yaşlandım derim
çocuklar büyüdükçe kaçarlar benden



gün geçtikçe biraz daha buruşur ellerim
akan bu nehrin ortasında biçareyim
titremese bile görünüşte bu yaşlı çınar
zamana direnecek gücüm kalmadı benim
gün geçtikçe biraz daha buruşur ellerim


dostum bana güldükçe oh yaşıyorum derim
bir enerji patlaması yaşanır bu vesilede
ve yeni bir kelebek doğar tebessümden
gün biter, kelebek ölür, tebessüm hala bende
dostum bana güldükçe oh yaşıyorum derim



bilirim bir omuz bulacaktır bedenim
önümüz deprem bak işte kışımız fora
çatırdayan gemime dostum direk, güvenirim
tutar elbet elimden düşünce karakola
bilirim bir omuz bulacaktır bedenim

destanlar ölene/ölümüne yazılır
işte bu yüzden benden cacık olmaz
ne divaneyim ne de sevdam üç satır
dostuma da kağıtlar mürekkep eksik kalır
destanlar ölene/ölümüne yazılır

sevgim bir goncadır bekler Araf'ta
isterim bir şiir kadar nefes alsak yan yana
 hüzünle karışık sevinç kopuyor içimde
 ben hala doyamadım dostuma düşmanıma
sevgim bir goncadır bekler Araf'ta

uzunca bir şiir, ve bitmeyen haykırışlar
kente düşmüş aşkın sesini duyurma çabaları
bu yorulmuş sevdayı kimler bulacaklar
hey aşk korkma ben seni duyuyorum
uzunca bir şiir, ve bitmeyen haykırışlar


yazmak bir özgürlük girişimidir
kalın kafalı bu dünyada şiirler yazmak
inanmak dosta güven gerektirir
dostun bunları okuyacağına inanmak
yazmak bir özgürlük girişimidir


öyleyse daha çok tutunmalıyım hayata
beklenen bir aşk ve dostun gülümsemesi
var işte bir nedenim kıyıya kulaç atmaya
arkamda dostum ufukta aşkın sesi
öyleyse daha çok tutunmalıyım hayata


bana her akşam gelir birikintiler
yarınlara sakladığım göz yaşlarım
ve her defasında ortasından kestiğim şiirler
boğazıma ket, bir yutkunamam azlık
bana her akşam gelir bu birikintiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder