Terleyen bir at dedi ki:

6 Kasım 2012 Salı

Leyla da Kimmiş Var mı Yarin benzeri


YARE KADAR

Gençtim ve deliyordum taşı ferhat gibi
Bir kara kaşlı yar ışka meyledi beni

Bir dakika araya saldım kazma küreyi
yar gördü halimi de yorgun bildi beni

Hepten tüketti bu hal kanattı içeriyi
Duramam ulan duramam canan bekler beni

Adı batsın sultanın, uzak dursun Hürmüz
Seni kendim alacağım sabret,  bekle beni

İhtilat etti bir dem benden toprağa
Tabib dikişledi de kuruyamadı beni

Dem midir Dem'a mı taşan bu hayata
Yar gözünü çevirdi, tebhid etti beni

Derler ya Mecnun için bir kalbi muzdarib
Yare kadar benim sevdam, bilmesinler beni

Eyledim devri alem dolaştım nice vatan
Kaçırdığım canlar rast gelmedi beni

Leyla da kimmiş, var mı yarin benzeri
Dur! daha benim sazımdan dinlemediler seni

Acele Giden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder