Terleyen bir at dedi ki:

20 Aralık 2012 Perşembe

Hani


tam diyorum temizlendi hatalar
parlak bir gökyüzü muştulandı.
yeni yeni günahlar çıkıyor karşıma.
başka başka hayal kırıklıkları

ne ara geldi bu kış diyorum
temmuzda kalmayacak mıydık beraber
bir daha teninde eriyen kar tanelerini göstermeyecektin
saçlarına ulu orta aklar düşmeyecekti değil mi
rüyalar gördüm soğuktan büzülen başörtünü düzeltiyordun
kendimi gördüm parmağına yüzük takıyordum
şahitlerim var koca bir mevsim atlandı
şahitlerim var bu yaz sözünü tutmadı
bir özlem vuruyorsa gönlündeki saza
ucu ucuna geçen bir yazın sıcaklığını taşır
ve yetiştireceğim çiçek kalmadıysa yarına
takılır hani gözlerim kalem tutan kadına
isyanın ta kendisi, yes içresi yaraşır
sözüm sana adaletime rüşvet bulaştıran kadı
yemin ediyorum bu sonbahar asla yaşanmadı

gülmemi istemiyorsun ya hani
kapıyı çarp da kapat rüyaları hadi
indir bakışlarını, çek ellerini ellerimden
sebebimi doğur, gözyaşlarım tazelensin
koşabilmeyi göster giderken
çamurunu kaldırdığın, düşlerime sıçrattığın gibi
bir yalan söylemeni istiyorum gözlerine bakmıyorken

2.
yaşamımın yaygarasını kopardım
beleştepeden seyrettiler


ne masallar vardı şükrettik sadece
şükrettim Allah'a dostum saklamasından
şükrettim gökyüzünü bana dost yapmasından
ahdetmedim sönen bazı yıldızlara
bir yalanın baştan yalanlığını yalanlaması gibi
güzelsin anladık ta gökyüzü kadar içten değilsin hani





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder