Terleyen bir at dedi ki:

1 Aralık 2012 Cumartesi

Karar Verdim


karar verdim, ben de vuracağım yüreğimi bir şiire
kararlıyım canandan tavize
yar olmadıysa hala tufanlara
kanadını kırmadılarsa bende bir kuş uçuracağım görünenin ötesine
mısraların ulaşamadığı ülkeye
inanmanın kol gezdiği diyarlardan birkaç dua getirme ümidiyle
ağır başım, kafiyem dağınık, kararlıyım, ben de inanacağım bir şiire


bugün böyle bitecek galiba
kopartarak içindeki bütün merhameti
buz tutmayacaklar seviden hakkını almış yaralarıma
bu sefer bir gemi kadar yol alamayacağım galiba

bitişi göremeyeceğim
yol her zamanki gibi duruyor öylece önümde
yarısına gelinmemiş, besmelesi dahi çekilmemiş ömrün
nefes almaktan kaçınır gibi
beceremedim zamana bağlı kalmayı
bir asil kuş olup küllerinden doğmayı
usandım yeni ufuklara şartlanmaktan
çöküp sokak ortasına ağlayamamaktan
dizlerim yorgun, dizelerim yorgun, sövüyorum gelmişine geçmişine
ama kararlıyım ben de inanacağım bir şiire





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder