Terleyen bir at dedi ki:

8 Ocak 2013 Salı

Boş Koridorlarda


Bel bağladım insanı inciten rüyalara
konumum, yitik bir gençliğin tam ortasıdır
Ölmemi bekleyen bazı akbabalar var
Zulme boyun eğecek sabır kalmamıştır
yalpaladığımı gören yüreği budanmışlar
ve dalgalarıma çarpan alçak kısıtlamalar
Aldığım son soluğu yeis içre bırakmıştır

Bir film karesinde duraklattım hayatımı
Aşk konulu tiyatrolar kurguladımsa boşuna
Çocukken şehit olmuştum ilk tecrübem buydu
sarsılarak göğsümden sahnenin ortasında
Ben yıkıldıktan sonra perde kapanmıştır
ölümsüzleştim seyircinin seyre dalışında
Ben vurulana kadar gül dü merhametimiz
diken oldum gençliğimin heyulasında

İrkintili rüyalar görüyorum kaybedişim hakkında
ve standart bir hal alıyor akşamdan kalmışlığım
yorganım sabaha doğru ağırlaşıyor,
bir isyan cümlesinin atardamarlarında
Bir körse tabiat, bu toprak sağır mı
nasıl ölebilir bir kelebek haykırışlarımda

Fısılda ve kaf dağına yankılat sesini
Geri dönsün göğü kesenlerin hatırasına
bir nara at dediler öyle sessiz
ama hırçın olsun çünkü
yine bir başına kalıyorsun boş koridorlarda
yine ağlıyorsun fütursuz  
ardın açılmış kapıların karşısında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder