Terleyen bir at dedi ki:

27 Ocak 2013 Pazar

Rasyonel Aşk


bütün sevmeler destansı olmak zorunda mıydı?
belli bir ölçüyle mi yazılıyor şimdi aşk kitapları
duyarsa biter diyordum ya hani, bitti mi
bitirdik mi adını koyamadığımız sevgimizi
gerçi sen sevmiyordun orası ayrı konu
benden arta kalanlarla kıt kanaat yürütüyoruz bu ilişkiyi
sitemim yok emin olamayışına sevgilim
 karşılıksız sevmişim ben zümrüt gözlerini

şimdi her sabah sana uyanırken, senin yanına koşarken ilkin
her gece bir parçanı bırakırken geceye, rüyalar dahilinde
ömrümü üstüne geçirmişken, sana varıyorken şimdi tüm baş ağrıları
bazı cümleler sırf sana söylemem için kurgulanmış gibi geliyorsa
bir şeyler olmalı değil mi, ama
eksik olsun diyorsan olsun, bu hayattan bir beklentim yok diyorsan ne ala
umudun yoksa, değiştirmeyecekse varlığım tansiyonunu
zorlama kendini be gülüm, bir yere gittiğim yok
kaçışım senden değil, seni rahatsız edecek bakışlarımdan
çünkü sen kendin gibi olmayacaksan
aşık olduğum halinle parlayamayacaksan gökyüzüme
sitemkar bakışlarım ne yüreğine dokunur, ne de gülebilmeni sağlar
sen , doğaçlama yapmayacaksan ne önemi var
benim bir kelebek gibi
ömrümü sana yetiştirmeye çalışmamın

rasyonalizm böyledir canım,
seküler ahlakı böyle çaresiz bırakır insanı gerçekler karşısında
ah gerçekler
bir gitmediler başımdan
sesleri kesilmedi de kendi yagaramı koparamadım
gözlerin karşısında eriyip giderken
işe yaramaz, adımı bazı formüllerin üstüne karalaman
ben rastgele bir kader tayini bellemişken
geleceğimizi hesaplaman, yaralıyor beni
hesaplaman, ve sıfır gördüğünde kağıdı bırakman
artı birlerin olduğuna, inanmadan
joker kullanmama izin vermeden,
aşk matematik değildir, anlamıyorsun canım
birle birin toplamı iki etmez,
bahsi geçen bir tek yaşam vardır artık işlem başladıysa
önceden çizilmiş bir çarpım tablosu yoktur
aşk metafiziğin edebi anlatımıdır anlasana
öyle rasyonel duvarlar örersen çevrene
sıcaklığını hissedemessin kelimelerimin,
realite nankördür, aşka inanmaz sevgilim
tenezzül etmez kapısını tıklatmaya


böyle gerçekçi olma
ve şüphe duyma lütfen nazına olan sabrımdan
çıkarttığın derslerdeki müfredata karşıyım ben sevgilim
inanmıyorsun, eğitim sistemine çığır açacağımdan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder