Terleyen bir at dedi ki:

7 Şubat 2013 Perşembe

Kaç Adım Daha


sevdim Allah'ım şiirlere konu olan bir güzel değildi o
bir ömür vadeli, kabul etseydi onun olacaktı
sevdim Allah'ım itirafım keskin ve sıcak
sen izin verdi ama kulun razı olmadı

hayal kurmama izin verdin tanrım,
kurda kocadığını unutturan hayaller
romantiktim tövbeler olsun,
tövbeler olsun rabbim baş rol oynamaya
iyi zamanlardı etkisi üzerimde
gecelere uzayan mutluluk hormonu görevi saatlerin
ben ona hep doping vurdum ya rabbim dizeler ezberimde
bir çift Anna göze şair ettin beni

şair ettin beni bu Allah'sız dizelerin arasında
kısık sesiyle yalnızlığımı haykıran bir şeydim
 şükürler olsun rabbim beni seni anmaya meylettin
bir kul gönderdin, nasıl güzel ama nasıl bezmiş yaşamaktan
bir kader tayin ettin geri çektin sonrasından
bense hiç düşünmeden onun ellerine teslim ettim
Lütfen affeyle kulu özrüm büyük suçumdan
senden çok, uzun ve ince bir şiiri sevdim

çocukluğuma sürüsüyle fırsat gönderdin
geç anladım bu tiyatronun ana temasını
ellerimden kaçtılar aldırmadım, vay ki gaddardım,
mundar ettim
dokuduğun atlasımı
vay ki veremedim sevgimin zekatını
şimdi  sesimi yükseltsem duyar mı tanrım
hatırlar mı telefonun ucunda yalvarışlarımı

kaç vesait harcadım buraya gelmek için
oysa şu yıldızı hiç bırakmasaydım bunlar olmayacaktı
bedenim yorulmayacaktı güzellik uykularında
yaşamanın bedeli bu kadar olmazdı belki
ve alışkanlıklarımdan koptuğum vakit
yok olmak istemeyecektim
yok olmak bu acele mısraların ardından

bana bu şehrin yalnızlığa nasıl katlandığından bahset rabbim
bir istanbul daha yarattın mı? zor ama
kudretinden umut kesilmez ki, bu şehir işgalden kurtulur mu
haber ver rabbim düşman kuvvetleri nerde
kaç adım kaldı sonucu görmemize

rabbim ne aceleciymişim de
suyun damlayışına
bir ömür sıkıştırmışım
inanmışım olmayan bir tecelliye
  
son bir rüya daha rabbim
ve olsun artık ne olacaksa
tükensin nefesim
şükredeyim ve sonra söveyim bu korkunç kedere
soruyorum son anda rüzgarın yönü değiştirilir mi
bir gece daha sonra haber ver israfile
yarın sabah bizi 7 de uyandırabilir mi?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder