Terleyen bir at dedi ki:

2 Mart 2013 Cumartesi

02.03.13


Oyunu kuralına göre değil içinden geldiği gibi oyna der erdemlilerimiz.Hata payını elimize veren de Allah'tır, aşkı ihtimaller denizinde yüzdüren de. Ve o denizde nice yaşanmışlıklar birikmiştir. şöyle iyice düşünmeden işeme düşlerime.
aramızda güçlü olmaya çalışan hep sendin. oysa aşk kimin güçlü olduğu konusunda bir yarış değildi. İpleri elinde tutan değil iplerine teslim olabilenlerin oyunuydu. Güçlü olan aşkın kendisiydi. sen hep alıntı cümlelerle gizlemeye çalıştın çaresizliğini. "Halbuki aşk, başka ne olsundu hayatın mazereti" daha güzel bir sebep olabilir miydi dalgalı denizler kıyısında çaresiz kalmanın. Anlatamadım sana yüzüne çarpan o tuzlu suyun verdiği yoğun hissi. Kösnüdün denize karşı, dalgaların yönünü kontrol etmek istedin.
ve bana ki boyun eğdirdin her şeyinle. her türlü modernitene ayak uydurdum. Bu kadar zor muydu çaba göstermek, bilmem ben bütün gücümü senin gözlerinde buldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder