Terleyen bir at dedi ki:

15 Nisan 2013 Pazartesi

Dua Et Bana Anne

bıçakların boynuma dayandığını hissetmekteyim
vur emrini bekliyorcasına cellatlarım anne

ne garip değil mi, cellatlarım var artık
kendi sözlerimle kavgaya tutuşuyorum çoğu zaman
cellatlarım anne, işlenmiş bir suçun altında
eski bir resme gülümseyerek bakıyorum

babamın ilmihalleri çarpıyor gözüme
her satırında aldığı notlar canlanıyor
yıprattığı sayfalardan utanıyorum artık
bir kitabı bitirmek çok zor geliyor
beni babam böyle yetiştirmedi demek istiyorum
babamın beni yetiştirmediği dank ediyor

bir kere kanına girdik ya onulmazlığın
bütün çıkar yollara düşmanız artık
biliyorum gökyüzüne aşık olmamı istemezdin anne
biliyorum babam da istemezdi
a4 boyutunda düşlerde kaybolmamı

ama alabildiğine geniş ki gözlerin
haritasız yollarda yürüyorum gibi
ne diyeyim anne dilim lal
körebe oynuyorum gösterdiğin yıldızlarla
gökyüzü sınırlarını çizemeyenler içindir

bir utangaç nehrin sularına çarparak
güneşe yalvararak merhamet et diye
dolanbaçlı cümlelerle dualar kurdum
bir suçu bin yerinden aklayarak
işleyerek en berbat desiseleri
günaha destek yalanlar uydurdum

itirafımı mazur gör ve dua et bana anne
en olmaz niyetlerimle namaza durdum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder