Terleyen bir at dedi ki:

10 Mayıs 2013 Cuma

İnat Etmişim Günlük

bir burukluk sanki gizlimizde yankılanan
inat ettim gülmüyorum günlük inat ettim sen
inat işte kaybetmekten hoşlanan bir hayat benimkisi
nerede yar, nerede buketleri soldurup giden
ben buradayım günlük, bir elimde cigaram, bir elimde sen

elimde inadına bir yaşam, yeşilin başkaldırışı
ve yontulmaz umudum ki sabah gelir
kapatır ateşim bir yoldur akşam
katılır bazı rüzgarlar kaldıkları yerden
boğazımdan sıyırdığım sözcüklerle, şakırtılarla gelirim
sabahla bir gelirim
toplar gönül rızkımı öyle gelirim
kanatır rüyalar elbet varlık sebebimi
düşlere dalar, yüreğime biner gelirim

çıkarların altında boğuluyoruz günlük
inat ettim asla bir gülü soldurmayacağım
çünkü gül uğruna koşuldukça güzeldir
onu yolmamak adına ben yankılanacağım
bana zerre güneş dahi verme olur mu
çünkü ben bu bendeki zehirle yaşlanacağım

söyle merceklere kıstırılan yaşamlardan umut var mı
biz dönmeye koyulduk da dünya mı yoruldu günlük
de ki bana sen ağladıkça yüreğin palazlanacak
de ki ağlayabildikçe kaybedemezsin inan
kayboldum ve yetilerimi toprağa buladılar
ismim cismim yok, kayıt dışı kaldım günlük
çehreme baktılar genç, yüreğim darmadağın
gün geçtikçe biriken muhtera sayıklamalar
gün geçtikçe toslamaktan aşınıyor şakaklarımız



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder