Terleyen bir at dedi ki:

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Ey Beni Çıplak Bir Korkuya Düşüren Dünya

yıldızlar söndü aslan amerika dedi çarklar döndü içine alarak bizleri
çünkü amerika, alternatif dinin reklam yüzü kurucu üyesidir
fransız darbesi patlak verdi darbe diyorum haşa bir ihtilal değildi o
yaşamıyoruz dedim ben de ikinci dil mecburiyetinden sınıfta kalınca delikanlılar
ben de öğrenirim onları ben de tutarım elbet bir ucunu bakırdan sisteminizin
ama işte zamanı gelince aşık olan gençleri görünce: "NE AYIP"
ama işte zamanı gelince büyüdüğünü farkeden çocuklar:" DELİ ŞAKASI"
yaşamıyoruz dedim ben de var mı sözü olan, yaşamak bir gerçeklikse eğer
hayalgücümüzü emerek ayakta duran paradigmadır
bir de kuralları kendileri koyan çocuklar, onları çok severim

kolay olurdu ama sövmek kahrolsun bir şeyler ve diğerleri, hepsi
kendini bir şey olmaya hapsedenler, kahrolsun valentine day
doğru anda aşka tutunmaya kararlılığımız, kahrolsun valentine day
feda etmeyince sevilmiyor hayat, kahrolsun valentine day
kahrolsun dedim ben de elimden bir şey gelmeyince, pustum
bayram namazında abdestini kaçırıp dakalkmaya utanan çocuk gibi
ama bak hayat! tanrılığını kabul etmeyen serçeler uçuşuyor ortalıkta
ama bak aşk kaçıyor, yaşamak zor iş, düzene devam
ama bak şiir var tehlikeli belki ama var
ama bak küfrediyorum alçaklık belki, ediyorum
küfrediyorum dedim artık son uçağı da kaçırınca ellerimden

"-ben öyle bilirim ki aşık olmak evi terk ederken söndürmediği lambaları hatırlamamaktır!"

2.
yaşamaya tahammülün yok
şiire ve buruk acılara
sıyrılan akıllarımızı kurcalıyorsun
ey beni çıplak bir koruya düşüren dünya

rüya görmekte hiç de sıkılmam ayrıca

aşkı ve ona sarı gülleri yetiştiren dünya
ayrılığı bekledim yoruldum sanma
yaşamak için rızanı istedim diye
devrimleri bir yana, bir yana çocukluğun
gaddarlığın da bir türlü yok olmadı hala


"ben öyle bilirim ki" aşık olmak başka hiç bir düzene bağlı kalmamaktır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder