Terleyen bir at dedi ki:

5 Temmuz 2013 Cuma

İnsaf Adlı Durakta

ben sana kelebekler toplayayım
sen hayal kurmasını öğret bana
gözlerimiz kilitlensin birbirine bir ilkbahar bahçesinde
sen bilmezsin aman ben bazı bazı kaçarım yağmurlara
sonra çıkar gelir karşına gök boşaldı derim gözlerime
bir akşamüstüydü buz gibi hatırlarsın inşallah
hatırmalayamazsın belki de hatırası hala bende
sen bana hayal kurmasını öğret 
ben ağlarken yalan söylemek zorunda kalmayayım bir daha
belki de bir gün ikimiz aynı rüyayı yaşarız 

iki oda bir salon tutarız, gözlerinin enginliğinde yaşarız ama 
küçük bi yatak bi yastık bikaç tencere
gözlerini de al gel kaçalım dünyanın bütün obamalarından
dünyanın bütün meksikalarına
bir sen bir de sesin yeter, bilirim 
senden ötesi dolgu maddesi alelacele hayatıma
ne suç işlediysek ikimiz alalım bizim olsun
bilirim kabulü zor ve kontrol edilecek gibi değil
temenni etmiyorum sana belki sabah olmaz
bak depresanı bıraksak da mutlu olmayacağız
tutunsak yine hep bir yerlerimiz kanayacak
ama sen kalbinden yanaysan eğer bekle beni o halkevinin önünde
sana havuçlu keklerimden getireyim

o soğuk akşama dönelim, bir daha karar ver sen
bir daha başlayalım, Allah restart çekenlerin yardımcıymış
bu defa mantık olmasın, bu defa düşünerek düşmeyelim istersen
gururun yağmur tutmaz karanlık kuyularına
dünyanın bütün startlarına seninle baş koymak istiyorum
aya seninle ulumak, rüzgara seninle teslim olmak
bir daha başlayalım, bir daha esirgeyen ve bağışlayan rabbin adıyla
ben bize yıldızları örtünebileceğimiz bir tepe bulayım ellerin ellerimde
sen bu sefer soğuğa diren sevgilim, diren soğuğa

sen gel ben manifestolarımı kurşunlarım
kut tohumları filizlenir ödem tutan yerlerimden
bir esmer tebessüm borcunu öder, 
içinde yaşadığımız şu bankacı...pardon şu tefeci dünyaya
sen gelirsen aşkımız gettolardan terfi eder
göz yaşartıcıdır seni sevmek kadar sana yalvarmak
amma ki böyle devam ederse işte sevgilim
birşeyeler karalayacağım kalbim/beynim savrulacak
gettolar sarsılacak, çırpınacak yandaş medya
yusufa talip olanın, talip olması gibi kuyuya
sen hiç düşünmeden ihtiyacın olduğu yere gel sevdiğim
ben seni bekliyorum insaf adlı durakta

sen gel diyorum
gel
ben sayısız ölürüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder