Terleyen bir at dedi ki:

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Solmuş Bir Bahar

bir gün bütün rüyalara inanacağız sevgilim
inanacağız çünkü başka çaremiz kalmayacak
gözlerime bak ve bana gördüğün bu nefessizliği tanımla
ellerimi tut yaşadığımı anlayayım

babam beni hiç sevmedi
şu gökyüzünün koca bir yalandan ibaret olduğunu biliyorsun değil mi
kafanı kaldırmaya da gelmiyor
mazeretler dökülüyor sağnak
marşlarımız ev hapsinde
biz ki az çaylı çok televizyonlu gecelerde
oturmaktan pörsümüş kıçlarımızla sevgilim
ne kadar da özgür bırakıyoruz kendimizi

dilimde yeterli gücü bıraktığıma inanmıyorum sevgilim
sen say ki son anlarımda şiir okuyorum sana
bu da kendine solmuş bir bahar gibi
dünyaya tüfek çektim
ne olursunçekil şu namlunun ucundan
ve söyle onlara
söyle kendimi nasıl satacağımı öğretip durmasınlar
pazarlanmış ruhlarıyla nöbet tutuyorlar başucumuzda farkındayım
oysa ben daha kendi ruhuma söz geçiremeden
başkalarının aşkına nasıl baş koyabilirim
samut gecenin ne demek olduğunu tam olarak bilmesem de
uzatmadım daha fazla işte aldım elime tüfeği
yenikdüştük diyordum yine de gülüyordun ki
sen ses çıkaramayacağım bir yenilgisin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder