Terleyen bir at dedi ki:

26 Temmuz 2013 Cuma

Yayınlamakta geç kaldığım şiir

Güneş Öpsün Bizi

sevgilim ucundan tutmaya çalıştıkça elim yanıyor hayatın
ama hep bir şiirde sana sataşmamam gerektiğini biliyorum
biliyorum seni saklımda tutmam sırrını açık etmemem gerektiğini
olur da vazgeçerim yaşamaktan, olur da kalem tutmaz elim
Çok uzun söylenmez bizim orda türküler, çok fazla kurcalanmaz hayat
Dur canım tutma ellerimden , parmak uçlarım yanıyor

yada tut, tut ellerimi saçımı okşa hırpala beni
nasıl olsa evsizim ve nasıl olsa bu beden tam pansiyon bir otel
evet gencimdir ve evet çok olmuştur elim kazma kürek tutalı
çok istedim bir kez yaşayabilmek en hayata dair olanı
ölüm insana yakışıyor diyorum pis pis gülüyorlar sevgilim
oysa sezen okusaydı ağlarlardı biliyorum ölümüne ağlarlardı
keşke diyorum ötenazi günah olmasa
bir de senin ağrı kesici dudakların

ülkemde esrarengiz şeyler oluyor
ülkemde, ülkemizde
ya da artık kime ait olduysa işte
hatırlayamıyorum kime kesmiştik cezayı hatırlamıyorum kimi suçlu bulmuştuk
ama şunu biliyorum ben seçmedim unutkan olmayı
tanrı da vermedi eminim çok farklı bir mesele bu
paylaşılmayan her bir bilgi sırtından vuruyor insanoğlunu
ama sen kalk güneş bizi nerede öpecekse biz oraya gidelim
ver elini, seninle girdiğim bütün çatışmalardan sağ çıkabilirim

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil