Terleyen bir at dedi ki:

8 Mart 2014 Cumartesi

Yenilgi Derler Adı Yaşamak

bitti, fazlasıyla yordu gökyüzü gözlerimi
az az öldüm tur attım şöyle bir dünyada
yaşamak caizdir diye sarıldım ufka 
uzakların kokusu da nasıl siner adamın göğsüne
anne bir bak şu ellerime ve söyle
yaşıyorken ölmek, ölürken yaşamak ne!

dünya nasıl lezzetliyse öyle tersine dönüyor anla
kekremsi bir tadı kalıyor sonunda bütün zaferlerin 
yükseldikçe alçalan bir kuyu var  
gördüm
düşen yaralılara ölü diyorlar yuh dedim
şu dünya ne ayıp şey anne!

kaf dağına çıkıp da bağırdım bir kere
seni yendim dünya seni yendim
bütün uçurumlar benimdi, kolaydı yaşamak, 
beyazdı gökyüzü rüya gibiydi ölüm uzaktı o zamanlar
sonra, sonra öpünce geleceği en ücra yerlerinden
eridi şimdi ceplerime sıkıştırdığım karlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder