Terleyen bir at dedi ki:

29 Mayıs 2014 Perşembe

Aç gönlümde cifte salto

Ruhundan cayan yeni yetmeler doldurur sahneleri
Düştüğünde duyulma şansını kaybetti can
Ayağa kalkmak zordur, ayrılmaz saki başından, bir kadeh daha
Tutulmanın hiç bitmeyen bir güncesi var ya
Lisede aşk başka güzel, güzel kızlar var saçları sarı
Neylesin can pazenini unutan hovarda yarı

Bana ergen de bana açık açık yaklaş
Şol gözleri kör eder arus-i cihanı
Anne bana babamla nasıl tanıştığını anlat
Güzel kızları, çarpık saltoları, yırtık kahkahaları
Dolgun dudaklı cariyeleri ben anlatayım sana
Lisede her öpücük anlamsızlaşıyor

Anne hayat zor akla dem soruyorlar
Beni buraya attınız beni bu kente beni, bu şaşkın
Beni bu zengin cariyelerin arasında
Aç karnına sigara içmek ihanettir hem
Başım dik gezmeye utandığım günler geldi aklıma
Biz açken alfabe ne kadar cömertti be ana

Başım dik gezmem beni bu cariyelerle bir tutmaz
Anılar soyut, ayıp soyut şey, gözler soyut
Erkek adam bir Allah’a tutunur bir de soyut gözlere
Aşk mektubunu okunaklı yazmak zordur
Yazmak dedim, ayıp ettim ana
Bir kızın ellerinden tutup şiir okumak da
Zordur güzel bir kızın gözlerine bakıp da
Allah! demek
Allah Allah
Ben değiştikçe O da tutuculaşıyor ana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder