Terleyen bir at dedi ki:

8 Mayıs 2015 Cuma

Aşkı Hayata Ulama Politikaları

eksiği olmayan bir güneş gerek
örtündüğüm gökyüzünün altını ısıtacak
yanlışı olmayan bir söz çünkü sevgilim
aklımla girdiğim savaşta lazım olacak

ölmekten kaçmazken gözyaşım çok oldu
yahut aşktan
sen buna hayat dersin sevgilim
bizi yatakla toprak arasında diri tutan

eyvah görmemekteyiz soluduğumuzu
masallar eskiyor gecelere kaçaraktan
biz yalnız eskimeyen kavgadan kaçmaktayız
boşalan şarjorse su akla karışan demir balyoz
kurtulan ev delip geçiyor tufanı
vuran el arıyor suyu
uyuşan yüzler sırayla terk ederken oyunu
bitti zaman ölsem de durur nikahım
düşsem de burdan kuyuya
ararım kendimi sana
bulunacak bir başka yerim yok
ben ki savaştan beriye bir lokma sen kalmışım
anlatamadığım şeyler var gözlerimde
savrulup dursak da yine seni buluyorum zamanın dişlilerinde

böyle yurtsuz ve mavi
böyle bastığın yerleri yeşerten güzelliğin
kime değse gözlerim
dönüp tövbe ediyorum kendime
battıkça güneş iliklerimden sana seriliyorum
kuruyacak bir dalım yok
gözlerime kadar ben yime ıslanmışım seninle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder