Terleyen bir at dedi ki:

11 Mayıs 2015 Pazartesi

Ayrılık Şarkısıdır

haydi aceleci, kalp ağrısıdır
düşman dağıldı, aşk acemi iz bıraktı kör bıçakta
toprağından çıkmanın tam da sırasıdır
ben kimim diye ağlayıp duruyorum aynalarda
ölmek istiyordun, işte şafak tamam
bir sebep arıyordun ya hani yokla kalbimin kapısını
dindir, dilin döndüğünce bu cehennem yankısını
koptu ya kıyamet gülün dikeninden
durdu ya geceye, yani oruca,
durdu ya kalbim kadim susuzluğa
budur aceleci, ölüm arasıdır
varsın gece hayatı gül sansın hala

haydi aceleci,  ekmek davasıdır
dikilsen ayağa düşlere değecek başın
yıldızlar gökyüzüne yorgun bir haberci gibi serilecek
dünya sessizlerin şarkısına kulak kesecek inan
her ışıkta bir umut, her dalgada bir hayat
dikilsen olmazlardan dirilecek kainat
haydi vur dizini yere, bağır içimdeki kalabalığa
gördüğüne sahip olmanın verdiği güçle bağışık
baktığını görmenin saflığını,
berraklığını
deliliğini, yalnızlığını,
vur dizini yere, unutsun kalbim ekmek davasını

haydi aceleci ayrılık şarkısıdır
bu hava soğuk bu sular kurak bu yağmur verimsiz
bu savaş çıkmış çığrından
bu gidiş takıldı boğazıma
bu gül doyumsuz, bu beden sessiz
kabullenişler masada çığlıklar gereksiz
gece güle mahdud, gül geceye düşman
ayrılık bu diyarda, gülüşüm yarda kaldı
bildi gece ömrünü yılmadı gülün dikeninden!
incitemedi onu yine karanlığa saplandı
saplandım aceleci!
bir türkü tuttur kuyulardan
bana bir el ver
sularım bulanmak üzere
yüzüm yeryüzüne benziyor
bana bir el ver


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder