Terleyen bir at dedi ki:

16 Mayıs 2015 Cumartesi

Hali Pürmelalim-2

evlerden devam ediyorum söze
kapılar vardır evlerde
kapılar dünyaya açılır 
kapılar içtekilerle dünyaya kapanır
insanın dünyası değişir 
insanın içtekileri
benim olmayan evleri sicilimden temizledim
lakin onun girmek istediği tek ev olamadım
komşu olmak istedi arada bir çaya gelmek
yastığımın altındaki yalnızlığı yokladım
kapılar vardır kapılar
içtekilerle dünyaya kapanır
o evinde ben sokakta 
kapıyı açmaz diye muttasıl ağladım

kim mi 
ben, yolların fahişesi 
yolda doğan yolda konaklayan
yolda göçecek olan 
hangi yol mu?
onun yolu 
yağmur, kar felaket yollar 
barınak mı dıştakilere kapalı
dıştakilerle heyecanlı
içerdekine ev denir 
dıştakine heyecan 
ben kapılardan alınmayan
sevmesi tehlikeli
sokak çocuğu
hali pürmelalim
hepsi biraz da bu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder