Terleyen bir at dedi ki:

8 Eylül 2015 Salı

Müebbeti İkimizindir Sanırdım Düşler Ülkesinin

Yine de sağolunur
Ya nefretle ya
severek yaşıyor insan
Devri daim düzenine kapılan dünya
Adımı ulaşamadığım yerlere yazıyor
Silemiyorum... sen!
İçimin telaşını yenileyip duruyorsun
İmkanım varsa otel odalarımda
seni arıyorumdur
Ah bide şiir sevsen
Sen şiir sevsen belki ben  yorulurum kaçmam evden
Sen beni sevsen zaten ben eğri bir şiirim
Alıp düzeltirsin
Ama şimdi müziğin sesini kıs biraz
çünkü artık inanmıyorum.

Keşkelerle konuşuyorum çünkü artık görmüyorsun rüyalarımı
Ve gülmeye başladıysam bu düşünmüyorum demektir.
Anlaşılmak günahtır hem kaç benden
Doktorlar bile anlamıyor artık insanın kalbinden
Ya da dur ben giderim sen örgüler vur saçlarına
Göster ne kadar yaran varsa tükürsünler bana
Sana güzelleş diyorsam unutmak istiyorumdur
Onca yıldız takılsa saçına benim değil
Bin çağrısı duysam şehrinden bana değil
Ben de bir ben böyleyim sanırdım anadan üryan
Bütün çıplaklığımı tükür yüzüme
Ben yine aldanırım
Aşka küfredersem eğer gücüne gidecek Allahın


Işığa baktığımda yemin edebilirim şimdi
Saçlarını kendine sakla sen durumlar kritik
Dikerim gözlerimi yeryüzüne kanatsız bir kuş gibi
Göğe çırpmak onları zaten şizofrenik
Her adımını bitecek korkusuyla attığın o yolda
Emrederken kalbimin gösterdiği hedefe
Hiç durmadan yürüyeceğime
Amasız ve abdestsiz yaşıyorum işte
Gecem gündüzüm gavur bana sorma
Saçlarını tara sen
Birgün gelir bir kuş konar kalbine
Onu da kanatlarından arındırırsın
Söyle ona da limanları yıkmadan atlasın

Ben de hep bakir sanırdım gözlerinin yeşili
Gidiş dönüş alınıyormuş her aşkın bileti.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder