Terleyen bir at dedi ki:

4 Eylül 2015 Cuma

Yalancı Aynalar Durağı

Bir gülüşü var ki sanırsın dolar bir buçuk olmuş
Baksan çamur dememiştir ayaklarına
Dokunsan güzdür öteki yarısı
Sordum bir kez nedir senin şarkın
Yeşil diyecek oldu yeryüzüne
Toplayıp zırhımı kaçtım o şehirden

Bir gülüşü var sanırsın kaldırmışlar uçağını gizli kıtanın
Ama çok uzaktadır ona baksan 
Gülüşüyordur kardanadamlarıyla
Buğusuna dokunamadığımız kışların... 
Dudaklarından öpecek oldum onu bir kez-
Birden uzadı boyu - -
Temelsiz bina gibi yıkıldım olduğum yere..

Bir gülüşü var sanırsın o gemi gelmiş uzaklardan
Ama suyun tuzu kaçmıştır bir kez (ne gelir elden) 
Dostlarımı tanımaya başlamışımdır
Yani dönüşü yoktur hiçbir mısranın
Çok kez sordum
Anlar mısın dediklerimi? 
Anlaşılmaya çalışmanın günah olduğunu öğrendim sonra
Yine de nöbet tuttum göğnünün eşiğine
Bizden olanı sevemiyor şu gavur kalbim
Bağlı bir adamım ben denizin derinine

Bir gözyaşı var,  sanırsın soykırıma uğramış menekşeler 
Tüm dünya bir olup kuyuya salmış  kıskancından
Kulaklarımı tıkayıp da dinlerdim sesini
Aynalarda büyüyen o yapmacık sesini
Nicedir yalanı gizler bir örtüdür aşk 
Kulaklarına eğilip yalvardım ona;
Dursana
Bilmeden gelip harladığın bu sevda 
Kapanmayan yaralarla takıldı boğazıma
Sen yeter ki dilime doladığım ilmini anla
Susuyorum,  söylesem biri değecek değil
Ağlasam da sen büyüksün gözyaşlarınla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder