Terleyen bir at dedi ki:

14 Mayıs 2016 Cumartesi

Açık Mektup

Senin bir adın var 
zikrimde olan tüm adlarından başka
Ve biliyorum, onu ben koymadım. 

Suya bir tel düşer saçlarından
Alır onu okşar gece dalga boyu
Sarı,  sapsarı bir rüya dilime dolanan
Sen bozarsın büyüsünü
Sen, kaldırıp geceyi bu eğik baştan

Ben çok önceden söylemiştim
Dokunduğun bir yerden gelecek bahar
Bastığı toprağın maşuğu olacak o gül
Bir de la havle der gibi bir bahçıvan 
Nasırlı ellerini yüzüne süren bahçivan
Rüyasını görecek affın ve umudun
Bir de aşkın rüyasını sil baştan 

Ben bilirim 
Sabrı aşınca andan dışarı uzanan bir yol var
Zamanın hükmü geçmez bir yol 
Tanrı orda bekler ikimizi 
Ve sen adını koyamadığım bir yerdesin 
Bunu da bilirim 
Göğün işvesinden uzak
Yerde duramayacak kadar güzel
Açılmayı bekleyen bir falsın uzakta 
Ama benim tutulmamış ellerim 
Taptaze soluğum ve yaşanmamış bir çocukluğum var
Bana ordan dur
Bana kulağıma okunan ezanla başla

Sana bunu da söylemiştim 
Ekilmeye hazır bir tohumum ben burada
Sen sakın ola beni yanlış anlama
Gelip beni sev ama 
Merhem olma yarama

Bekliyorum
Unuttuğum ismimi söyle bana








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder