Terleyen bir at dedi ki:

21 Ekim 2016 Cuma

Elveda Hepinize

Suları hakka akan bir şehirden 
Metroları küfre boşalan şehre 
İki adım ileride köpek gibi özleyeceğimi bile bile gidiyorum 
Çok ağladım diyorum ben burda
hesap tamam
Yanmışsam dilim kapkara ve kor
Yanlışsam iki elim acze kayıyor
Sonra upuzuuun bir nal 
Yol bilmiş beni sabahın ayazıyla geliyor 
Upuzuuun bu yolun başında ben 
Cebimde turnalarla gidiyorum 

Dağlar duruyor ardımda adı Burak Furkan Selda... 
Adları göğsüme düşen tek bir damla 
Duruyor küheylan gibi bir dağ rüzgara karşı nasıl durursa 
Bir dağ nasıl çağırırsa tavşanını geri 
Ve dalgalar gece boyu nasıl özlerse güneşi 
Dağlar duruyor ardımda omzumda baba eli gibi 
Yanıma dost gözüme nur saçıma ak 
Dağlar gülüyor bana 
Dağlar koskoca yürekli

Yanlışsam düzeltin olmasaydı kanatlarım gitmezdim
Denemezdim uçurumda türküler çığırmayı
Geçemezdim melal denizinden
Siz olmasaydınız kanatlarım
Hem bakın bilir misiniz 
Ağaç nasıl küsermiş ormana 
Uzatırmış dallarını uçurum  boyuna
Ama ne kadar uzarsa boyu 
Bir o kadar sıkı bağlanırmış kökleri toprağa 
Siz bende su hava ve toprak 
Siz ardımda dağ,  içimde deniz 
Siz bende sükun ve ev rahatlığıyken
Ben uçsam da siz kalbimden gidemezsiniz

Buralarda yokken iyi bakın lütfen  bana 
Tavşanın acelesi var gidiyor uzaklara 
Gözlerinden başlayan bir yol demiştim de
Ağlarsam düzeltin ordan gidiyorum işte 


Gidiyorum,  yollarımı kurutmayın elveda hepinize

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder