Terleyen bir at dedi ki:

8 Ekim 2016 Cumartesi

:Nasılsın

Merhaba yoksa sen misin 
Yıllar geçmemiş gibi üstünden izi kalmamış gibi 
Hiç eksilmemiş  gibi saçlarından kimse dokunmamış mı ki
Sahi biz senle bir anlamı ortasından bölüştük mü hiç
Dokundum mu kalbine
Sana yazdığım yazıp da parçaladığım onlarca şiirle
Nasılsın

Merhaba yoksa sen misin 
Arkadan upuzun örgü olurdu saçların açtın mı açmasını da bilirdin
Dişlerini açardın böyle kocaman saklamazdın 
Güldün mü keşke derdim birazı benim olsa 
Gözlerin kan çanağı ağlardın da bazı 
Küçük depremler olurdu
İsa hazırda beklerdi 
Tanrı ağlatamazdı seni
ben
İki elim yakamda dilimi bilerdim
Nasılsın

Merhaba yoksa ben misin 
İlk aşkımı ilk şiirle buluşturan kadın 
Ben dönüp dönüp onu andım her hece dönüp dönüp la havle ve elhamdülillah 
Burda bir hin vardı elbet kurcalamadım 
Senin bir adın vardı bende
küçüktüm anlamadım 
Büyüdüm bulmak için arşınlar araladım 
Gözlerimi sel edip durdum odalıklara
Açtığım kapılarda hep menekşeler soldu 
"Ben bir güldüm ey güzel kız
Vurdun dilim dikenim oldu"
Sen bir anıydın yine de çıktın karşıma 
Nasılsın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder