Terleyen bir at dedi ki:

21 Eylül 2013 Cumartesi

gözlerim protesto

allah'ım bıktım oynamaktan yeminler olsun
ve artık kendinden eminmiş gibi davranmama hiç lüzum yok
nasıl bir vahşetin içindeyim bilmiyorum
nasıl bir vahşetin peşine sürüklüyorum bizi
ki ben kafasını elleri arasında ufalayan
allah'ım gözlerim yaşama bir protesto
gözlerim ölüme dair
hayat, utançlarımı saklayarak peşinden koştuğum
dudaklarımdaki kiri göstermemek adına
direndim çarşaflara bürüdüm kendimi
medet umdum gökyüzünden
ve kanadı kırık akşamüstlerinden
nasıl kandırılmayacağını öğrendim senin
oyunla kaçırdığım bir öğünümdün
ekmek kadar, düş kadar
işlenmiş toprak kadar
düşmandın yarım kalan açlığıma
hatırlıyorum, sana haykırdıkça
enginde yalpalayan boğuk bir sesim vardı

biz de türkü söyledik
ben de kazinacagini sandim adimin daglara
aşk derler, olume benzer en cok
aşk derler iste boyle atese gozu kapali
feleğe dayanmadim ben istisna degilim
popüler müziğe aşikar da degilim
Sağciliğa mecbursa ki gönlümün intifadası
haysiyetsiz, tarafsız, entellektüel ve ama
duyuramazken ben ama hıçkırıklarla sesimi
dünya! bana körelmiş bıçaklarla saldırma
Her düşüşte diyorum düşen düşürenledir
bir ayağım çukurda ya, aşkın yan etkisi bu
kabus zemin üstünde serbest tökezleyişler
biliyor musun pazar sabahları bile sevemiyorum seni hayat
güzün boğuk baharın yaşama endişesi
gönlüm biçiyorsun, hani gül de yeşeriyor ya bazı
Unutarak isyan, unutarak yarayı ve yesi
ben de ask dedim tanimlarken, hayatin
Haddini asmis bir esprisi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder