Terleyen bir at dedi ki:

30 Temmuz 2015 Perşembe

Açığa Çıkmış Bir Ruhun Sakladıkları

Durgun şiirler yazamıyorum, bastırılmış bir dilin acelesidir bu

Tescillenmis bir dosyanın dönüşü yoktur
Ben aşkın olduğuna inandım
Hem de cok hastayim
Dermanın derdine baka baka yoruldum
Aramak da bir inanmamaktır
Bakarken durulursun
Baktığını görmenin huşusu ile
Kendi içinde bir başka kendine sunulursun

Tanındıysan bir kere ne gizlenicek yer
Ne de hasta ruhuna itirazın bulunur
Yenilmek bilinmektir savaşır gibi
Dönüp cebinden düşürdüğün zamana
Kılıç bileyleyenin hirası yoktur
Ben bu denizin tuzuna muptelayim dersen
Zaman da bir nil gibi kalbinden sorulur


Bu asktir, yani dunyadan alacağın olmaması
Yenildiğin anda tabutta bulunursun
Bulunduğun tabutta bir dünya kurdurursun
Ölü doğmanın sonsuz sarhoşluğu içinde
Sana da bir rahmetli diye bakiverirler öyle
Tescillenmiş bir aşkın dönüşû yoksa
Ölüm ölüm denilen işveli bir kapıysa
Kayip bilinen bir baska zaferi tadiyorsa
Rahmeti kepçeleyen sofrada daha ne dursun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder