StatCounter

Terleyen bir at dedi ki:

18 Mart 2024 Pazartesi

Medcezir

Dallarından nur akan bir nehirde durmuşum 
Bir rüzgar uzundur çağırıyor beni 
Aklımı kurcalayan soru neydi unuttum
İçerimden süzülen senin saçların mı

Dallarımı mor eden bir nehir biliyorum
Bundan bu şehirde bu gökyüzü bulanık
Tutup şu karanlığı adınla siliyorum
Ben uzun zamandır kendimden geliyorum
Sende sana benzeyen bir resim var mı

Kollarımın uzandığı yere doğru gözlerin
Tüm ışıklar sönmüş sen açıksın nasıl 
İlk bakışta tuttuğum şu görüntün, şu sesin
Bulutlardan çalınmış haberin var mı

Dalgaların durduğu çekimde senin adın
Çok uzaktan denizleri ıslatıyor bakışın 
Ta şuramda gittikçe çoğalan hakikatin
Bunu yalnız bir renkle açıklayamazsın

Saçlarını okşayan bir nehir oluk oluk 
Ben sende durulurken kıyamettir kopar
Oturmuş göğsüme upuzun gülüyorsun
Sakın ki susmayasın söyleyeceklerim var 

Sana hüzün besteledim alıp yakarsın
Yakmalısın,  sırada yağmurlar var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder