Terleyen bir at dedi ki:

22 Eylül 2016 Perşembe

Gidiyorum Kurutma Yollarımı

Biliyorum bana benzemiyor kemirdiğim taş 
Ve asidir hala dışarıdaki nehir 
Ben çok uzundur bu yoldan geliyorum 
Yorulmuşum  çokca ipliklerim çözülmüş
Dağılmış mı içimde büyüttüğüm nar 
Yarım yarım sözler getirmişim yanımda 
Hem şiir dediysek önce Allah sonra şiir ve yine allah
Değilse de sen öyle anla
Sonra birbirinden habersiz uçuşan kuşlar 
Hepsiyle bir olmuş gelmişim de
Kendi kalbimde bir yer edinememişim

Biliyorum torlaştığını bir güzün ağır bedenime 
Ve kuşların göç ettiğini her güz başı
Ama ben bir kuş değilim ki diyesim geliyor 
Gömdüğüm kanatlarım geliyor aklıma
Gözümdeki çapağı rüzgarlara veriyorum

Ben burda çok ağladım diyorum
Yaaaar bana medet 
Bana içimi ıslatacak bir ıslah
Tohumu ek 
Bana geçmiş sancılardan bir haber 
Üzerimde uçuşan tozu def et

Gitmeliyim üstelik bir kuşum hem
Kanatlarım da var
Kanatlarım kendime yeni bir ad koyduğum günden beri var
Bundan ki silah diye taşırım onları 
Ve bundan inadımda sarı bir safra 
Ya hak dedikçe sızlayan göğsümde ne varsa bıraktım ardımda tutunma kalbim


Tutunma kanadıma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder