Terleyen bir at dedi ki:

17 Eylül 2016 Cumartesi

Kaydırma Hatası

Korkuları ayırıp geriye ne kalırsa
Azaltarak bırakıyorum tütüne benzer
Mavinin sıyrılması gibi içtiğimiz sudan
Ruhun düşman olması işlenmiş toprağa
Gecem gündüzüm gavur demiştim
Sen bana sorma
Yanlış yola besmeleyle çıkılmıyor sevgilim
Seni seviyorum

Dur ve dinle! görme olan biteni
Bir meleğin saklaması gibi kanadında dikeni
Hangi şarkı seveni yüzüstü bırakır
Hangi göğe  dem tutar yalnızlığın aksi
İçimde bağırdığım bir dua var sevgilim
Kendimle boğuşuyor, yaşamak diliyorum
Seni en çok kendimden
tiksinince seviyorum


Bana yastır.
Hangi söze başlasam baş harfimde adın
Alfabede ne kadar da güzel duruyorsun

Ellerimi bağlıyorlar sevgilim adımı kodluyorlar
Adımı kodluyorlar ben girmiyorum sınava
Bu kanayan ben değilim aczin damarına
Gözlerinden kalkan ufka açılan tren
Gözlerimde durmuyorken
Seni seviyorum, lakin
Çıkardım kalbimi denklemden
Diye bir ölüm

Kalitesiz gecelere razıdır gözlerim
Aklımın ayazında bağırırken aşkın faşizmini
Burda yalnız,  ölünür!
Ellerimi tutma
Saçlarını tara sen...

Adını kodlamaya çalışırken ömrüme
Sürekli taşıyorum sevgilim
Ben koca bir yanlışım
Senden kalan çelişki
Acıyan yerlerimi törpülemekten ötürü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder