Terleyen bir at dedi ki:

20 Mart 2017 Pazartesi

Rücu

Deki insan gördükleriyle yetinemiyor ha
Yaş 19 sigortalı bir işim bir karım ve saçlarını ortadan ikiye tarayan küçük bir kız çocuğum yok. İçten bir gülüşüm ağrılı başım söylemek isteyip de söyleyemediğim şeyler de yok. Saçlarım var ama sırma mı? Değil! Ağır,. Dağınık... Ellerim var üşüyen tek yeri bedenimin. Kalbim var. De ki: o sana yeter

Aklımın alamadığı şeyleri söylüyorum sana
Bir
Kısadır zaman 
Çeksen örtmez üstünü Üşürsün
Sevsen yetmez içine gülüşünü düşürürsün
Şedde üstüne şedde geceler
Dönüp bakarsın bir Melek okşar omzunu 
Bir öteye dönmüşsün şeytan olmuş 
Kalbinin yerini bir bilen
Şaşkınsın 
De ki cebimde yepyeni kelimeler getirmiştim ben

De ki bu bilmem kaçıncı ikidir. Gönlümün diyarında gurbete düşeli. 
Önüm arkam sağım solum sobe 
Taşacak bir taraf kalmadı gözümde
Çok bilinmek çok denenmek çok öpülmek ve çok 
Sevilmek az sevişmekten daha az
De ki Benim değil bu yoksulluk 
Bana ait değil bu dört duvar arası esen rüzgar
De ki dur 
De ki hasret
De ki
Burda rucu 
Aklimin alamadigi burda

Üç 
Baktığını yaşıyor insan
Bildiğini değil
Gördüğünü...
Hayır!
Ben önceden beridir burdaymışım gibi 
Evim olmamış gibi hiç
Papatya kaplı 
Tarçın kokulu
İki ekmek alıp da çalmamışım hiç kapıyı
Gecenin bi vakti gelip 
Sızmışım bir köşesine dünyanın
Örten olmamış üstümü

Sen hangi şarkıyı seversin bilmem ama 
21. Yüzyıl melodileri yakışmıyor sana 
Saçlarından ipek damlıyor 
Upuzak galaksilerden gelip de saçlarına sığınmış 
Kuruyacak bir taraf bırakmamış bana
Dört 
Göçenler bir daha dönebilir miymiş yurduna 
Aklımın alamadığı şeyleri diyorum sana 
Hayret
Yoksunluk
Ve cüda 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder