StatCounter

Terleyen bir at dedi ki:

29 Nisan 2024 Pazartesi

İki Dağın Arasında

Ben değil ama onlar bilir 
Kaç kere düşmüşümdür bir akşamdan 
Bir başka akşamlara 
Bu pespaye gök 
Bu hışırtılı deniz 
Alıp götürmemiş midir seni de 
Yorulmayı unuttuğumuz gece yarılarına 

Ben bu dalgalara binaen 
Üstüme örtündüğüm şu yıldızlı gök 
Kurumaya serdiğim bir ömür içimde 
Çocukluğumuz 
Gülünçsüz bir nehir 
Akıyordur tersine 
Yaşamak budur diyorsun sen 
Bir denizin kendince dalgalanması belki de böyle 
Ben böyle kusursuz bir gülüş görmedim 
Her nefesi bir nehir kendi içinde 
Kalbimin derinliklerine taşkın 

Alıp seni taşıyorum doğuya ve batıya 
Hayalinle besliyorum bir çiçeği 
O çiçek senin gözlerinle gülümsüyor bana 
Güneş bize doğuyor önce 
Bizim oradan doğup başka yerlerde batıyor güneş 
Bu güzel işte 
Bir de sen 

Gece yarılarından 
Ve yaz yağmurlarından geliyorsun bana 
Hırçın biraz ama kırılgan 
Ben girişinde demlendiğin o yolun 
Aşka ayrılan kıvrımımda bekliyorum  
Sofra hazır 
Biraz da kendimden katmışım ekmeğe 
Ellerin kokuyor hala biraz 
Neredesin 

Onlar başka türlü diyor ama 
Benim bildiğim iki büyük güç var orta doğuda 
Kaşlarının altına saltanat kuran 
Ben o iki büyük gücün esiri 
O iki derin bakışın vatanperveri 
Beni buradan bil 

Onlar başka türlü diyor 
Sanayi inkılabından kalma cümlelerle 
Benim bir bulut var gözümün engininde 
Üstünde durup varlığını haber ediyor 
Bakıp bakıp iç çekiyorum 
Bakıp bakıp inceliyor sesim
Neredesin 

Karanlıktan gözlerinin sıyrıldığı yerde 
Adın başlıyor 
İki dağın arasında koşup duruyorum 
Bir yerden yırtılacak toprak 
Yırtılıp hayat bulacak onu arıyorum, 
Ceplerime doldurup sana getireceğim kendimi 
Duyulmamış sözcüklerle 
Açığa çıkmış kalbimi sunacağım sana 
Sana söz geliyorum 

Onlar başka türlü biliyor beni 
Ben derim iki büyük güç var göğsümü savunan 
Annem bir de sen 
İki dağın arasında koşup duruyorum 
Bir vahanın ortasında niyetlenmiştim sana 
Çiçeklerimi oradan toplamaya gidiyorum 
Sana söz geliyorum 
Kalbini hazırla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder