StatCounter

Terleyen bir at dedi ki:

15 Ocak 2019 Salı

Dağ Renginde Nehir

Şöyle bitiyor rüyamda son sözlerim
Rahimden yeni çıkmışım gibi
Sırılsıklam saçlarım ve ağlayacak çok şeyim var

Sonra el ele yürüyoruz nehir manzarasında
Yemyeşil otlar boyuma gelmiş ve aklımdasın
İnsan varlığı bilmiyor ki gece uzun
Yokluğu da arada bir kıyıya vurmasından ibaret
İnsan allahı da bilmiyor
Yaşamla ölüm arasındaki zora teslimiyet
Sen busun
Yokluğunu kurgularken zihnimin tenha yerlerimde
Varlığınla tanrıyı aramıza koyuyorsun
Hep aklımdasın

Bir de şu var ki
İnsan unutamıyor bazı renkleri
Üstünden yeterince geçmiş olsa da
Bazen yolun izi adamın ayağına dolanır
Şöyle ki
Sürekli dağ resmi çizen bir ressamın
Paleti dağ rengini alır
Sonra çizdiği bütün nehirlere biraz dağ bulaşır
Geçmişi gölgende sürüklemek değil bu
Yanlış anladın
İnsanın adını koyduğu rüyalarla adlanması
Uyandıktan sonra da hatırlaması belki  
Bundan ki bir sürü ismi oluyor ömründe
Ama en değerlisini  taşıyor sonunda göğsünde
Bu yüzden kayda değer bir şey olsun diye bugün
Sol yanımla sancıyorum al

Tanrı biliyor
Belki ben bilmiyorum
Seni koynumda taşımak istiyorum
Yokluğu da varlığı da
İnsan her şeyin üstesinden bir şiir söyler
Bir şarkı yazar bir okul bitirir
Ülke değiştirir
En güzelinin üstüne bir ev kurar
İki bacalı göğe uzak
Kazanmakla kaybetmek arası bi yerde
Allah’a yakın
Bu yüzden kayda değer bir şey ol diye
Sol yanımı sunuyorum
Al

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder