StatCounter

Terleyen bir at dedi ki:

15 Ocak 2019 Salı

Saatte binaltıyüzyetmiş İle

şairane yılları geçtik geçeli 
kanımız laciverdi bulantımız denizden

ah bizi mi terk ediyor şu gençlik 
yoksa biz mi doludizgin kaçıyoruz ondan 
şöyle demişti bencil 
iki gün önce dindi yağmur geçicidir belki 
yine de kutlanmaya değer 
kutlanmaya değer günlerim birikti
yüzümdeki çizgiler ütüsüz gömleklerim 
unutulan doğum günleri ve beklenenler 

neyse bunlar bir kenarda dursun halin hatırın nasıl

ben koşup duruyorum işte 
bazen sadece koşup
bazen sadece duruyorum 
ama durup düşünmüyorum 
dünyanın saatte 1670 km ile dönüşünü 
yer çekiminin saçmalığını ya da 
ya da  1670 ile kendime varışımı
sartre dünyadan mı tiksiniyor kendinden mi 
ismet özelin gençliğini neden özlüyoruz
neden baba ocağı 
neden amerikan doları 
neden mavi gök 
neden istanbul 

hala aynı şehirde yaşıyorum işte 
tarihi seks işçisi ve varoşlarıyla suriçinde 
çarpışık bir cumhuriyeti avcunda tutan
sıraya durmuş bir dizi uçak her gece
bir yanlışı düzeltir gibi geçiyor üstümüzden
şu yan yana durmuş yüksek binalar 
kıyam etmiş apartanlar ve trafik lambaları diyor ki 
inanmayın demokrasiye 
bir günün provası yapılıyor sanki 
biri hariç tüm hayvanlar tav olmuş gemiye 
baloncular nöbet tutuyor 
kimse sıkmasın ne olur kimse sıkmasın diye göğe 
akıp gidiyor zaman 
diyor ki 1670 ile ne bırakıyorsun geriye 
biraz şiir, biraz kadın ve yırtık bir elbise 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder