StatCounter

Terleyen bir at dedi ki:

15 Ocak 2019 Salı

Like Ekspresi

nasır tutmuştu çoktan ellerim
ya şehit ya vatan haini olacaktım hani ben 
seni sevdim 
ki tanımıyordum daha annemi
yaş başımda eskimiş
sormuş bulundum hani
içlendiğin resimleri 
ağladığın duvarlar 
devamı gelmeyen çocukluk anıları 
neleri saklıyorsun daha 

gücüm yok bak daha dağları dağlamak istiyorum 
seni istiyorum ağlamamak senliyorum tüm istemekleri 
doğuştan niyetliydim ki ben ateşe atlamaya
daha yangın daha da yangın bir uçurumda o gözbebekleri
susma 
ne kadar azığım varsa gitti varınca sana 

Tercübe yenilmişliğin tercümesidir 
tevhidi tedrisatı da öğrendim 
gözlerimi susturmayı da 

bak buğün ağlamaklı bir salıdan bize hatıra 
bunu beğendim
bak bugün yağmuru bulamışım yüzüme 
makyajım doğru yere akmış 
bunu da 
bugün arkadaşlarla olmuşuz 
bak bu benim soldan görünüşüm 
şurda bir tiyatro oynamışım
Adı Bahar
bak bu yüzümün sağı 
bugün yazı çok özlemişim 
bugün kapatmışım kapılarımı 
burda şeyleri özlediğime dair bir kaç kelime
burda da ben 
like ekspresi
geçelim bunları

o dedi hepsini 
hepsini bir bir anlat dedi 
artık ona emanetsin dedi
o yangına

beyaz ve ağır bir yol 
işte buna varım 
bak bugün kar düşmüş göğsüme 
burda kimi vurmuşum 
kimin koynunda dün etmişim geceyi 
geçtim hadi!
yanmak için sana 
içimde bir cızırtı var o  
dinle
aşk ola



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder