StatCounter

Terleyen bir at dedi ki:

15 Ocak 2019 Salı

İkinci Besmele

İki iki eşit sen eşlenik misin değil
Bazı köprüler var ki inilesi yol değil
Yastık hatıralarım geçesi var yok değil
Benim gibi perdesiz dikmemişler mi seni

Gördüm dedim inandım bu renk buradan değil
İçin açtı içimi kabuğum nasır değil
Akla kara içinde hangi ten çıplak değil
Daha ben gibi niyet etmemişler mi seni

Dağ aşıp nehir geçtim, izler geçesi değil 
Yoruldum çok yol oldum bu koşu koşu değil
Maymunların sofrası tok eder mi aş değil
Bir lahza nefes diye çekmemişler mi seni

Nice dilber tanıdım, yeki müstağni değil
Ham meyveler topladım, gözü doyası değil 
Aynı kuyudan Yusuf bir geçer iki değil
Mirat-ı mücellada görmemişler mi seni 

Beyaz vurmuş saçına, gece durası değil 
Yıldız kaymış yüzüne, hazan gelesi değil
Yangın düşmüş gözüne, öpsem sönesi değil
Daha benim gözümden görmemişler mi seni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder